Lichtpuntjes voor jou

door | 28 sep 2022

Lichtpuntjes voor jou!

Over SML kaarsenatelier en digitalisering

Jei-communicatie maakte voor SML kaarsenatelier een nieuwe huisstijl. Het logo, de visitekaart en een klein foldertje waren al eerder klaar, de website is afgelopen week gelanceerd.

Het vervolg is dat de website van SML nog verder zal worden gedigitaliseerd door SEO, landingpages en social media. Want een website is nooit af. Pas als een website online staat, dan begint het.

Waarom digitalisering? Digitalisering is belangrijk om beter bekend te worden. Dat gaat bij SML nu vorm krijgen door SEO, landingpages en social media.

Dit zorgt voor een échte boost van de website.

Door SEO zorg je ervoor dat de website wordt gevonden, door aparte landingpagina’s zorg je ervoor dat  jouw specifieke doelgroep jou gaat vinden en door social media kun je communiceren met je doelgroep.

Nu eerst in dit blog meer inhoudelijk over dit project en de grafische elementen.

Oude ambacht

Bij SML maken ze met veel liefde en volgens het oude ambacht kaarsen in een veelheid aan kleuren en vormen. Het mooie is dat veel van de kaarsen bij SML ook nog eens gemaakt worden van afvalresten van kaarsen en dus duurzaam zijn.

Verder biedt de kaarsenmakerij een goede plek voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Je kunt hier stage lopen en als vrijwilliger meedoen aan het maak- en verkoopproces.

Inspirerende boodschap, die straalt

Bevlogen vrouw achter het idee van de kaarsenmakerij is Liedeke van Spronsen. Zij richtte in 2015 de kaarsenmakerij op, nadat haar dochtertje Mirthe op de leeftijd van 4 overleed aan de gevolgen van kanker. De naam SML-kaarsenmakerij – Super Mirthe Lichtpuntjes – is gekozen ter nagedachtenis aan haar. Door de handgemaakte lichtpuntjes blijft Mirthe stralen en geeft ze deze door aan jou en mij.

Hoe heeft jei deze boodschap nu vertaald naar de nieuwe huisstijl?

Frisse, vrolijke kleuren

Hieronder zie je dat we de kleuren rose, groen en zalm hebben gebruikt, frisse kleuren die ook in de kaarsenmakerij worden gebruikt.  Het was voor ons een superleuke opdracht om te doen, vooral omdat we zelf houden van frisse en vrolijke kleuren.

Zoals gezegd, het logo, de visitekaarten, het foldertje en de website zijn klaar, nu volgt nog verdere digitalisering in de vorm van SEO, landingpages en social media. Daar hebben we als jei heel veel zin in.

Wil jij meer weten over digitalisering en/of een inspirerend verhaal voor je bedrijf laten maken?

Maak vrijblijvend een afspraak.

 

jei-communicatie-website-voor-SML-kaarsenatelier-hart-2
jei-communicatie-website-voor-SML-kaarsenatelier-hart-2
jei-communicatie-website-voor-SML-kaarsenatelier-hart-3


Wil je gratis TIPS over websites?
Ontvang de CHECKLIST 😎
gratis e-book