Eén voornemen

door | 1 jan 2019

Slechts één voornemen

Het nieuwe jaar begint altijd met goede voornemens. Zelf heb ik er één: mijn communicatie verbeteren. Elke dag leer ik privé en in mijn bedrijf over communicatie. Met de woorden van Carol Burnett:

Wat ik schrijf of zeg: mijn woorden krijgen een eigen leven en een nieuwe betekenis. De manier waarop ik iets zeg, de ander het ervaart, ik het bedoel, het op de ander overkomt…. Words have a life of their own. De toon is belangrijk, de woorden ook. Ieder mens is anders en reageert anders. Gelukkig als je face-to-face met elkaar communiceert. Dan kun je vaak aan een gezicht al zien of je boodschap goed overkomt.

Digitale communicatie

Digitaal communiceren is minstens zo lastig. Je ziet geen vrolijk, verdrietig of boos gezicht. Wat gaat er allemaal niet fout in een mailtje of appje? Je hebt er vast wel ervaring mee!

Digitale Communicatie kan altijd beter, zorgvuldiger. Kijk maar eens naar je website. Hoe komt je boodschap in 2019 over? Hoe duidelijk ben je? Wat wil je precies zeggen? Wat is je doel/je doelgroep? Welke beelden gebruik je? Dat is vaak een worsteling.

Ik kan je helpen met tekst, techniek en training.

Afstemming

In het proces naar een website, stem je beeld, tekst en toon zó op elkaar af, dat je bezoeker in een paar seconden weet, wat je bedoelt. Hoe werk ik dan? Het maken van een website is een proces van Samen: Stap voor Stap vertalen we jouw wens. Daarbij probeer ik zo goed mogelijk te luisteren en aan te sluiten bij jouw idee. En ben ik niet bang om te schaven en te schrappen en iets nieuws te leren. We sparren face-to-face én digitaal. Dat is spannend en tegelijk ook leuk!

Heb jij het voornemen om in 2019 ruimte te maken voor iets nieuws? Bijvoorbeeld door met een frisse blik te kijken naar de boodschap van je website? Of om voor nieuwe website te gaan? Vraag vrijblijvend informatie.

Een succesvol 2019!

 


Wil je gratis TIPS over websites?
Ontvang de CHECKLIST 😎
gratis e-book

Loading...